054-2212271 / 054-4703840

“משפט העם” – מתחם חוויה וירטואלי – המכון למורשת בן-גוריון

מרכז המבקרים החדש של המכון למורשת בן גוריון נפתח ב 2021 במהלך תקופת הקורונה. האתגרים שהציבה תקופת הקורונה בכל העולם השפיעו כמובן גם על האפשרות לפתוח את המיצג לקהל הרחב.

במקום להתאכזב החלטנו להפוך את הלימון ללימונדה ולנצל את ההזדמנות שנקרתה בדרכנו בכדי להעמיד פתרון עוצמתי ובעל השפעה מתמשכת שיפתור את בעיית הקורונה, אך במקביל ירחיב את הקהל הפוטנציאלי של מרכז המבקרים משדה בוקר ל… כל העולם (בערך).

הגענו לאנשי המכון למורשת בן-גוריון עם תוכנית עבודה להמרת כל התוכן של המיצג לעולם הדיגיטלי. אנשי המכון ובעקבותיהם גם משרד ראש-הממשלה הבינו מייד את החזון ואת היכולות הטמונות במהלך כזה וכמי שמייצגים את בן-גוריון האיש בעל החזון, נתנו לנו אור ירוק לצאת לדרך.

המיצג הדיגיטלי מציע שתי יכולות עיקריות במגוון שפות:

א. הקרנת המיצג בכל מקום בעולם כאשר הצופים/התלמידים מוזמנים להשתמש במכשירי הסלולר שלהם בכדי להצביע ולהשתתף במיצג כחבר המושבעים.

ב. הקרנה מרחוק, כאשר כל תלמיד/משתתף בקבוצה יושב בביתו מול מחשב, לפטופ, טאבלט או מכשיר סלולרי וצופה בזמן אמיתי עם כלל הקבוצה במיצג ומשתתף בהצבעה.

 

המיצג מעלה אל מול קהל הצופים סוגיות משמעותיות מימי הקמת המדינה המשפיעות על חיינו גם היום.
בית משפט מיוחד מתכנס לדון בכל אחת מן הסוגיות הללו והקהל היושב באולם משמש כחבר-המושבעים המשתתף באופן אינטראקטיבי לאורך המשפט וגם מכריע את הדין בסופו.

בן-גוריון עצמו חוזר מן העבר כעד הגנה ומספר לבית המשפט מדוע הכריע בכל אחת מן הסוגיות הללו כפי שהכריע. יחד איתו חוזרות עוד דמויות הסטוריות מן העבר שהשפיעו על החלטות אלו: מנחם בגין, יגאל ידין, משה שרת, גולדה מאיר, דוד רמז ועוד…

 

 

העבודה על המיצג “משפט העם” משלבת:

  • אפיון המיצג לעולם האינטרנט הדיגיטלי
  • תכנות האתר כולל מערכות סטרימינג מתקדמות לשידור קבצים גדולים, מערכות אינטראקטיביות הנותנות מענה לשידור מסונכרן לריבוי מוקדים ועוד…
  • עריכה מחדש של כלל הסרטים בהתאמה לצפייה במכשירים אישיים.
  • תרגום ל 6 שפות שונות.
  • מערכת ניהול תוכן המתנהלת בצורה אוטומטית.

 

אתם מוזמנים להגיע למכון למורשת בן גוריון במדרשת שדה בוקר ולהשתתף בחוויה עוצמתית ומשמעותית.

או להכנס לאתר המיצג הדיגטלי ב … (יעלה בקרוב)

 

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: