054-2212271 / 054-4703840

“הסדנה המהוללת” – הצגת סוף שנה חוג חובבים תיאטרון פאוזה

המופע “הסדנה המהוללת” מפגיש אותנו עם אוסף דמויות הלקוחות ממחזות שונים, לועזיים וישראלים, שכולן מגיעות לסדנת יחסים.
מנחת הסדנה, שרלטנית אקסצנטרית המתיימרת להביא אותם אל האושר והשלווה, מזמינה את הדמויות להעלות ולהביא סיטואציות משמעותיות מחייהן – במטרה לבחון את היחסים המעורערים ולשקם אותם. הקהל צופה בסצינות דרמטיות הלקוחות ממספר מחזות מוכרים: “מלאכת החיים” מאת חנוך לוין, “ביבר הזכוכית” מאת טנסי ויליאמס”, “נהג ציירת” מאת הלל מיטלפונקט, “אהבה קשה” מאת מוטי לרנר ו”שבעה” מאת שמואל הספרי.

הדמויות יוצאות אל הסצינה מתוך הסדנה, ושבות אל הסדנה בתום הסצינה, לקבל מהמנחה – ולעיתים גם משאר הדמויות הנוכחות – “טיפים” שונים ומשונים, פסיכולוגיה בגרוש ותמיכה מוראלית.
המנחה המהוללת אינה מזניחה גם את הקהל, אליו היא מתייחסת כאל באי הסדנה שעדיין מתקשים לפתוח בפרהסיה את חייהם ויחסיהם המסובכים. היא מזמינה את הקהל, כמו גם את הדמויות שעל הבמה, לתרגילי נשימה והרפייה קומיים, ומפזרת שפע עצות ותובנות. המופע מצליח לשלב תכנים דרמטיים ומורכבים, במעטפת קלילה שנונה וקומית שמספקת לקהל הפוגה משעשעת במעברים מסצינה לסצינה. העובדה שהדמויות נמצאות כל הזמן על הבמה, וזוכות “לחיות” ולהתקיים מחוץ לבועת המחזה ממנו הן לקוחות, מאפשרת הן לקהל והן לשחקנים על הבמה הרבה עניין וגיוון.

בתפקיד המנחה השתתפה במאית הקבוצה, רונית אוחנה

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: