054-2212271 / 054-4703840

סרטים לאירועי במה

אירוע עסקי הוא הפנים של החברה. איכות התוכן המוקרן באירוע מספרת לקהל איך אתם תופשים את עצמכם.

סרט שהוא לב האירוע

אירוע סיכום שנה של חברה גדולה, ועידה חשובה של משרד ממשלתי, השקת מוצר חדש או אפילו אירוע פוליטי מתחילים ומסתיימים במהלך ערב אחד. כל ההפקה מכוונת את עצמה לטווח של כמה שעות ספורות. אך התהודה של אירוע כזה יכולה להמשך שנים רבות קדימה.

כל אירוע טוב מתחיל בבחירת ובהפקת תוכן איכותי ומוקפד. מעיצוב הבמה, בחירת הדוברים, התאמת האוכל הנכון לאירוע ועד לסרט המרכזי שיוקרן באירוע. הסרט אמור לספר לבאי האירוע את כל מה שאי אפשר לחוש ולראות על הבמה. את כל מה שמתרחש לאורך השנה ואת כל מה שמארגני הכנס רוצים לחקוק בליבם ובמוחם של האנשים בקהל. 

האפשרויות הן בלתי מוגבלות והן מותאמות לצרכי המארגנים, הנושא והצופים. זה יכול להיות סרט אחד מרכזי המוקרן למשל על מסך ברזולוציה מיוחדת, או סדרת סרטים המוקרנים בו-זמנית בסנכרון על גבי מספר מסכים המפוזרים באולם, או אפילו סרט בהמשכים המוקרן לאורך כל האירוע בצורה מפוצלת. וכמובן עוד אפשרויות רבות אחרות המתגלות בשלב הקריאייטיב…

אנחנו מגשימי החלומות שלכם!

 

מפיקים תוכן לאירוע במה

סרט וידאו טוב יכול להקפיץ את האירוע

מפיקים תוכן ויזואלי מכל הסוגים

 

הפקה שמבינה את התמונה הגדולה

הפקנו במהלך השנים האחרונות עשרות סרטים לאירועי דגל עבור גופים ציבוריים וחברות מובילות במשק הישראלי. זהו תהליך מורכב בו אמורים לעבוד יחד בסינרגיה עשרות גורמים כדי להעלות מופע מצליח גם אמנותית וגם טכנית.

אנו מקיימים דיאלוג מתמשך ורציף עם הלקוח, עם חברת ההפקה ועם במאי האירוע לגבי תפישת הקריאייטיב הכוללת של האירוע. אל תוך הדיאלוג הזה נכנסים גם כך “האילוצים” וההיבטים הפיזיים (עיצוב הבמה והמסכים, הגברה, תאורה, אפקטים ואלמנטים ויזואליים). ולאחר תהליך קדם-ההפקה אנו ניגשים לתהליך היצירה של התוכן הויזואלי ומפיקים עבורכם את התוכן האידאלי לאירוע שלכם. סרטים בכל אורך, רזולוציה, או ז’אנר שנדרש. 

 

"נגב בתנועה" – ועידת הנגב 2014

כנס החברה להגנת הטבע

"הגליל במספרים" – אירוע תנועת אור

יובל 50 לרמת מגשימים

"הצפון החדש" - ועידת הגליל 2016

סרט מצטיינים – אירוע ויזה כאל

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: