054-2212271 / 054-4703840

מיתוג קולי לעסקים

הפקה צליל עסקי | ג'ינגלים אישיים וקריינות מקצועית | מערכות IVR

מיתוג קולי

אין דבר חשוב יותר מהרושם הראשוני של הלקוח אודות העסק שלכם. ובהרבה מקרים הרושם הראשוני נצבר כבר במהלך ההמתנה לשיחת הטלפון הראשונה של הלקוח עם בעל העסק.

מענה קולי מקצועי וממותג הוא כלי רב עוצמה כדי לשדר את המסר הנכון שאנו רוצים להעביר ללקוח, כבר מהשניה הראשונה של המפגש עם העסק.

מענה קולי מקצועי מספר על העסק שלכם הרבה דברים משמעותיים. למשל, שכל פרט חשוב לכם ושאתם מקפידים להיות מקצוענים גם כאשר מדובר במענה הקולי של העסק שלכם. והגישה הזאת היא גם הגישה שלכם לגבי המקצוע שלכם והפרוייקטים שאתם מבצעים עבור הלקוחות שלכם.

 

מענה טלפוני ממותג | קריין עם מוסיקה

הפקת מענה קולי המוגש ע”י קריין מקצועי המברך את המתקשרים לבית העסק ומכניס אותם לאוירה הרצויה. שימוש במענה קולי משדר מקצוענות, מחשבה על הלקוח וקבלת פנים המשדרת “אנחנו כאן בשבילך”

 

מערכת IVR | קריין עם מוסיקת רקע – מספר שלוחות בהתאם לעסק

מערכת IVR מציעה פתרון המיועד לעסקים עם צרכים מורכבים ומפורטים יותר. לצד המענה הראשוני קיימת גם אפשרות להפניית המתקשרים לשלוחות בשפות שונות, או לשלוחות המייצגות מחלקות שונות בבית העסק. לעיתים בעלי עסקים משתמשים בריבוי שלוחות גם כאשר מדובר באדם אחד המקבל את כל השיחות בכדי לשדר עוצמה ונפח של העסק.
ניתן להגיע לכמה רמות של שלוחות, בהתאמה לצרכי העסק.

 

מערכת IVR הכוללת ג’ינגל מוסיקלי

שילוב ג’ינגל מוסיקלי שנכתב, מולחן מוקלט ומבוצע ווקאלית ע”י אנשי מקצוע ומותאם במיוחד לצרכי העסק הספציפי. זהו מוצר פרימיום המרחיב את היריעה עוד קצת ובעצם מקפיץ את העסק למקום שבו נמצאות חברות ועסקים גדולים. זוהי בולטות מסוג אחר שכן מוסיקה חודרת אל המאזין ומשפיעה ישירות על מוקדי הרגש שלו. כל התהליך מתבצע על ידינו באולפן ההקלטות שלנו. ה’גינגל הסופי יכול לשמש את בעל העסק גם לפרסום אפקטיבי בתחנות רדיו.

קיימת אפשרות להפיק גם ‘ג’ינגל חלון’, שזהו ג’ינגל מוסיקלי שבו קיים קטע ריק משירה ועליו ניתן לשתול תכנים מתחלפים (מבצעים שונים, ברכות יעודיות לקראת החגים וכיו”ב)..

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: