054-2212271 / 054-4703840

סרטים למרכזי מבקרים

סרט שלוקח אותך למסע חוויתי או היסטורי, הרחק מן המקום שבו אתה נמצא

סרט מספר סיפור

הפקת סרטים למרכזי מבקרים היא תחום העשיה הקולנועית שאנחנו אוהבים יותר מכל. כל השאיפות האמנותיות שלנו, שחייבות “להשאר על אש קטנה” בפרויקטים מסחריים רגילים, יכולות להתפרץ החוצה ולבוא לידי ביטוי במלוא עוצמתן בתהליך הפקה של סרט למרכז מבקרים.

הקהל המגיע למרכז משלם על כרטיס ומצפה לקבל תמורה הולמת, מרגשת וסוחפת לכרטיס ששילם. אנו צוללים לתוך היסטוריה של ישוב, לומדים לעומק דקויות של חברה, חיים במשך חודשים עם רעיון או יוזמה חדשה ומכל זה מפיקים בסופו של תהליך סרטים שמרגשים או מספרים סיפור ישן בתלבושת חדשה.

כחברה שגם מקימה מרכזי מבקרים מאלף ועד תו, אנו מכירים לעומק את הנחיצות של הפקת תוכן מדוייק וקונספטואלי עבור מרכזי מבקרים. אנו מכירים היטב את כלל הטכנולוגיות העדכניות ויודעים לתת מענה להקרנה בטכנולוגיות שונות ומגוונות הנעות דרך סוגי מסכים שונים, שימוש במכשירים אישיים, שילוב אלמנטים של מציאות רבודה, תלת מימד, פיצול למספר מוקדי הקרנה, שידור ב Multi Sourcing ועוד…

לצד זה אנו יודעים שהסוד הגדול בהפקת תוכן ויזואלי למרכז מבקרים הוא לפני הכל הדיוק והתואם עם שאר האלמנטים של הפרוייקט (שפה עיצובית, שפה טכנולוגית, שפה תוכנית וכיו”ב…).

אנחנו כאן, קשובים לצרכים של הלקוח ומפיקים עבורו את הסרט המיטבי למרכז המבקרים. 

מגוון פתרונות טכנולוגיים

עיצוב מרכזי מבקרים

תכנון מרכזי מבקרים

 

הצצה אל עולם חדש

מרכז מבקרים הוא פתח להצצה עבור הקהל הרחב אל “מאחורי הקלעים” של הלקוח שלנו. והאחריות שלנו, כמפיקי התוכן, היא לאפשר לצופים את נקודת המבט המדויקת שהלקוח מעוניין להניח בפני האורחים והמבקרים ולגלות להם עולם חדש שלא הכירו לפני.

הקמת מרכז מבקרים משדרת לקהל פתיחות, שקיפות, רצון לדיאלוג עם הציבור ורצון לספר סיפור. בעולם המודרני אלו ערכים חשובים לא פחות ממצוינות, מוניטין, ותק או חדשנות. אלה הדברים שהופכים את לקוחות הקצה לאוהדים.

 

"משפט העם" - המכון למורשת בן גוריון

"חלוצות אמיתיות" – מרכז מבקרים דגניה א'

"שיבת התמר" – מרכז מבקרים כנרת

מרכז מבקרים רשות ניקוז ונחלים קישון

סוד החרסים - מרכז מבקרים

מרכז המבקרים ירדנית

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: