054-2212271 / 054-4703840

הפקת סרטי הדרכה והסברה

סרטי הדרכה פנימיים לעובדים

ארגונים גדולים, חברות פרטיות המעסיקות עובדים רבים, וכן מוסדות ממשלתיים, מחפשים כל הזמן כלים ודרכים אפקטיביות ויצירתיות להעביר לעובדיהם מידע שוטף, הכולל שינויים בהתנהלות החברה, חידוד נהלים והוראות, מידע לרווחת העובד וכיו”ב…

כולם יודעים ומסכימים כי כל אינפורמציה המועברת באופן חוויתי נקלטת ע”י העובדים ואנשים בכלל באופן קל יותר ומחלחלת פנימה בצורה טובה יותר. בכדי שהאינפורמציה אכן תופנם, לא מספיק להעביר מסר יבש בכלים המסורתיים, אלא יש צורך “לתבל” את המידע ולהגיש אותו בצורה שתהיה קלילה, נגישה, נעימה לצפיה וחוויתית. 

סרטי הדרכה והסברה הם הכלי לעשות זאת בצורה מיטבית.

 

 

 

סרטי הדרכה והסברה חיצוניים ללקוחות קצה

גם מידע המיועד החוצה, ללקוחות הקצה של החברה או הארגון, צריך להיות מועבר בצורה נעימה וחוויתית. לעיתים התוכן שאמור להיות מועבר יבש וטכני. והאתגר שלנו כיוצרים הוא לפצח את המידע ולהגיש אותו בצורה נעימה, ויזואלית וקלה לעיכול ע”י הצופים.

הכלים העומדים לשימושנו רבים ומגוונים. אפשר להשתמש בז’אנרים של הומור וקלילות, של דרמה וריגוש, של מוסיקה, ריקוד, אנימציה או כל פורמט אחר ובתנאי שהמידע “יקום לחיים” ויועבר באופן בלתי אמצעי לצופה.

 

 

הפקת סרטי הדרכה וסרטי הסברה דורשת יכולת אמנותית וטכנית כמובן, אך גם יכולת לרדת לפרטים הקטנים של המידע הפנימי שלכם הלקוחות, ולתרגם אותו לשפה ויזואלית כאילו אנחנו מכירים אותו לעומק מאז ומעולם. פאוזה בית הפקות מתמחה בכל המרכיבים הללו ותשמח להפיק עבורכם את סרט ההדרכה הבא שלכם.

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: