054-2212271 / 054-4703840

סרט תדמית – השקעה נבונה שמחזירה את עצמה

 

כל מי שמנהל עסק שואל את עצמו תמיד איך הוא יוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות. איך אפשר לשכנע לקוחות לפנות דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם? ולמה שהם יקנו דווקא את המוצר שאתם מוכרים ולא מוצרים שאחרים מציעים להם? האמת היא, שאם עד היום עבדתם בשיטה של פליירים וכרטיסי ביקור, אז אין ספק שכדאי לכם להתקדם. היום, שיווק נכון עושים עם סרטי תדמית.

 

תרומת סרט התדמית לשיווק העסק

סרט התדמית הוא סוג של חלון הצצה לעסק מבחינתו של הלקוח. זה לא משנה אם מדובר על סרט תדמית שנעשה למפעל או לעסק קטן יותר, כי בסרט הזה מציגים ללקוח את המוצר או השירות שאנו רוצים למכור לו ואת רמת העבודה שנעשה עבורו. הצגת הדברים נעשית בצורה בהירה ומהירה. בעוד שבפליירים רגילים יש גבול לאינפורמציה שאפשר להעביר (והיא גם לא כל כך מושכת), הרי שבסרט תדמית הכול הרבה יותר אינטראקטיבי ומושך. קיימות היום פתרונות וטכנולוגיות המאפשרות להפיק גם עבור עסק קטן סרטי תדמית ברמה כמעט קולנועית – אז למה לא להשתמש בכך?

כל הדרכים כשרות לליבו ולכיסו של הלקוח ועם סרט נכון תוכלו לשווק את עצמכם הרבה יותר טוב.

 

השקעה שמחזירה את עצמה

הפקת סרט תדמית לעסק תעלה בין אלפי שקלים בודדים לכמה עשרות אלפי שקלים. כך שאין ספק שמדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה. עם זאת, מדובר על השקעה שמחזירה את עצמה מהר מאוד, כי אם הסרט מופק כמו שצריך הוא יהיה כלי שיווק יעיל ביותר. כאשר בוחרים להשקיע בסרט תדמית צריך לבחון אותו בכלים כלכליים גרידא – מה להערכתי תניב ההשקעה הזאת לאורך זמן?

 

Camera and green screen studio in panorama view and man working or shooting or recording or filming.

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: