054-2212271 / 054-4703840

כתבה ב”שישי בגולן” 20.10.17 על פסטיבל “סוכות של יצירה”

פסטיבל סוכות של יצירה התקיים בשבוע שעבר, חוה”מ סוכות.
את האירוע פתחה הצגת הילדים “מאיה וג’וק” של תיאטרון פרצופים (מבני יהודה), שהוציאה מהילדודס הרבה פרצופים וצחוקים מתגלגלים. מופע מחול סילבר, מופע מחול תיאטרלי ומרהיב של להקת סילבר ריתק את הקהל והותיר אותו נפעם. רקדני הלהקה אף קיימו לאחר המופע סדנה מיוחדת במינה, סדנת “צינורות”, שגרמה להתלהבות רבה. להקת “הטורבינות” הגולנית, ובראשה הסולן המוכשר אנוש צוברי, קיימו הופעת חימום מהוקצעת וקצבית וחיממו יפה את הבמה ללהקת ריטלין (בני יהודה), ולמחרת למאור כהן והלהקה, שאירחו את פיטר רוט למופע מחשמל וגדוש באנרגייה. מזג האוויר החורפי שהפתיע אותנו במרום גולן לא מנע מהקהל הרב להגיע למקום ולחמם יפה את האווירה.
במקביל למופעים התקיימו באשכולות דוכני אמנים שהציגו ומכרו מיצירותיהם: תכשיטים, עבודות עץ, קוסמטיקה טבעית, אקססוריז וכלים. אמניות שיער ואיפור פנים וגוף יצרו יצירות מלאות קסם על ילדים וילדות; להטוטן קרקס לוקו הפליא בעבודתו עם הילדים על אלמנטים תנועתיים ולהטוטנות קרקס בעזרת מגוון רחב של אלמנטים צבעוניים; אמניות תושבות האיזור הפעילו שולחנות יצירה מקסימים.
היו דוכני מזון טעימים ואיכותיים, צילומי מגנטים ממותגים שחולקו לקהל, ובנוסף לכל זה התקיימה פעילות ייחודית של ציור קיר קהילה בהובלת האמן רועי שנער (מאניעם).
התוצאות היפהפיות נשארות איתנו גם אחרי שהפסטיבל נגמר…
היה לנו הפנינג אמיתי שכולו תרבות, אמנות, יוצרים וקהילה.
קונספט פסטיבל, ניהול אמנותי והפקה: רונית אוחנה, פאוזה בית הפקות
הפסטיבל הופק ע”י מח’ התרבות של מרכז קהילתי גולן, ונתמך ע”י משרד התרבות והספורט.

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: