054-2212271 / 054-4703840

תיכון מקף בית ירח, מועצה אזורית עמק הירדן

לרונית אוחנה שלום רב,

הנדון: מכתב תודה, היכול לשמש כמכתב המלצה

החופש הגדול בעיצומו, כמעט שלושה חודשים חלפו ממופע סיום י”ב שלנו, ומבחינתי החוויה טרייה וחיה כאילו אך אתמול היתה.

אתחיל מהתוצאה- מופע סיום י”ב כזה לא נראה בעמק הירדן כבר שנים רבות מאוד. המקצועיות הרבה, קטעי המשחק ועשרות התלמידים שהפכו שחקנים, הריקודים המרובים ורבי המשתתפים, קטעי הווידאו הנהדרים ששולבו במופע, השירה , התפאורה- כל אלו היו לעילא ולעילא. קיבלנו המון מחמאות מהורים, מאנשי העמק ומתלמידי שכבות אחרות שצפו…פשוט כיף. אין ספק שכל הללו היו בזכות המקצועיות שלך, ראיית הבמה השלמה וכל שעליה, עבודה עם צוות תאורה והגברה מיומן- כל מה שבמאי טוב מביא עמו להפקה שכזו.

אמשיך בתהליך- דרשנו ממך לא מעט. לשתף תלמידים בכתיבה, לשתף המוני תלמידים במשחק (הרבה מעבר למקובל), להיות קשובה לדרישותינו ולדרישות התלמידים ויחד עם זאת לא לוותר על המקצועיות שלך. התמודדת יחד אתנו, צוות המחנכים, בשאלת החשיבות של התהליך מול התוצר ושני הצדדים נתרמו, כמדומתני, מהדילמות שהועלו.

במהלך עבודה כזו טבעי שיגיעו גם מתחים, ואת הצלחת לתמרן בינינו לבין אנשי המקצוע השונים (כוריאוגרפית, איש מוסיקה, צלם)ולשמור על שפיות ועל מצב רוח בונה.

למרות המתח והרצון בתוצאות לתלמידים היה נעים בחזרות איתך וגם זה חשוב ביותר.

לי באופן אישי, כרכזת חברתית, מחנכת בשכבת י”ב ואחראית מטעם ביה”ס על הפקת האירוע ברור שבלעדייך זה היה נראה לגמרי אחרת, וכל הכבוד לך על כך.

ברצוני לציין את התמיכה המקצועית של יגאל בחזרות האחרונות שהייתה חשובה ואת אולפן ההקלטות המעולה שהיה עבורנו (עבור התלמידים ששרו וגם צוות המורים) חוויה כיפית ביותר.

לכל מי שישאל אמליץ בחום עליך כבמאית ועל פאוזה כחברת הפקות והקלטה.

המוני תודות, ושיהיו ימים טובים לכם ולמשפחה,

רינת בר חיים, 

רכזת חברתית בבית ירח

מחנכת י”ב 2009 תשס”ט

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: