054-2212271 / 054-4703840

סרטון תדמית אנימציה

 

הפקת סרטוני תדמית אנימציה לעסקים וחברות

סרטי תדמית באנימציה הפכו להיות פופולריים מאוד בתקופה האחרונה, בשל הקלילות שבה אפשר להעביר מסרים.

כל עסק שרוצה לשווק את עצמו לקהל היעד שלו, ירצה בשלב כלשהוא לעשות סרט תדמית בהפקה אישית ומיוחדת. סרטי תדמית, בשונה מפרסומות, בדרך כלל אינם מעניקים את התחושה הרגשית המושכת את הצופה למוצר (כמו בפרסומת), אך מצד שני הם בהחלט כלי שיווקי יעיל ומוכח להעברת מסרים בצורה טובה ובהירה אל הלקוחות הפוטנציאליים.

 

 

יתרונות סרטי תדמית באנימציה

סרט תדמית ניתן להפיק בכל מיני פורמטים. שניים מן הסוגים המרכזיים הם Live action ואנימציה. סרט “לייב אקשן” מבוסס למעשה על צילומים שיבוצעו על פי התסריט שנכתב לסרט. סרט לייב אקשן מציע הרבה יתרונות, אך מגביל את האפשרויות העומדות בפני היוצרים. לעומת זאת, הפקת סרט תדמית באנימציה או בתלת ממד מאפשר שבירה של הגבולות והמוסכמות, יכולת להמציא את החלל, את הדמויות ואת העיצוב על פי רצוננו. בקיצור, סרט אנימציה מאפשר לנו לעשות דברים מיוחדים באמת.

הפקת סרטי אנימציה כסרטי תדמית היא אמנם לרוב מורכבת יותר ודורשת יותר זמן לעומת הפקה סרט רגיל, אך היתרונות הגלומים בה הופכים את ההפקה הזו לכדאית בהחלט.

יתרון אחד בסרט תדמית שכזה הוא היכולת להעביר את המסרים בצורה יותר קלילה מזו שסרטי תדמית סטנדרטיים. אפשר ליצור דמויות מיוחדות וחמודות שיסקרנו את הצופים (כמו במקרה של “חמודי”, התינוק הקטן של קופת חולים כללית), או היונים הפרזנטוריות של ביטוח ישיר.

יתרון נוסף של סרט תדמית אנימטיבי הוא שאין צורך לחפש שחקנים מקצועיים או לנסות לשפר את יכולות המשחק מול מצלמה של המנהלים או העובדים. הדמויות המומצאות בעולם האנימציה עושות הכל בדיוק כמו שצריך, בטייק אחד בלבד.

בנוסף, אפשר לעשות את כל התיקונים הנחוצים ללא צורך לחזור לסט הצילומים ולהביא את כל המשתתפים בסרט.

 

Animation for Businesses

 

 

סרטון תדמית אנימציה | מחיר

מחירם של סרטוני תדמית באנימציה הולך ופוחת עם השנים, בשל שיפור בטכנולוגיות ההפקה של סרטונים מסוג זה. סרטוני אנימציה מתומחרים לפי שניות מאחר וכל פריים דורש עבודה יסודית וסיזיפית.

המחיר ל 60 שניות של סרט אנימציה יכול לנוע בן 7000 – 20,000 ש”ח לפני מע”מ (תלוי באופי הפרויקט ובמורכבותו).

תהליך העבודה כולל: תסריט, עיצוב דמויות, עיצוב סביבות, סטוריבורד, וידאובורד, הקלטת דיבוב ופסקול, הנפשת אנימציה, מיקס וכו’

למידע נוסף על המחיר, אנא הכנסו לדף סרטי אנימציה

 

 

עוד בנושא:

חברת קידום אתרים מקצועית ואיכותית חברת קידום אתרים
יצירת קשר: